vandring upp på Lionshead

Hej igen! 
Har haft problem med internet här så jag har inte kunnat blogga så mycket. Men här kommer iaf lite uppdatering!
 
 
I måndags, alltså för en vecka sedan typ, gick vi upp på Lionshead. Det var en helt fantastisk eftermiddag då vi gick upp på Lionshead för att beskåda solnedgången och fullmåne. 
 
 
Ju närmare toppen vi kom dessto brantare och svårare blev det att gå. På slutet blev det lite klättring men när vi kom upp på toppen 50 min senare var det värt alla svettdroppar!!! Vilken fantastisk utsikt!
Vi stannade uppe en stund och åt mackor som vi tagit med oss och bara njöt av utsikten!
 
 
 
Men då det är väldigt populärt att gå hit så var det mycket folk och därför bestämde vi oss att gå ner lite tidigare så det inte skulle bli så smockat med folk. Det var tur kan jag säga, för det blev mörkt väldigt fort och skulle inte vara roligt att gå nerför i mörkret. Väl nere såg vi små vandrande ljus längs berget...
 
Hej så länge! / Julia
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

missfrykis.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Julia och är 22 år. Jag bor sedan ett år tillbaka i Umeå tillsammans med min sambo Robin och vår hund Pexs. Här kan du läsa om allt från vardagliga händelser till livet som socionomstudent.

RSS 2.0