Akvarium med tjejerna!

 
                                        
 
I torsdags (5/12) tog vi med tjejerna från Streetwise sport till ett akvarium i "Waterfront". Vi mötte upp dem i Bokaap för att sedan ta en minibuss till waterfront. Tjejerna var glada och uppspelta över dagen, och det var vi också för övrigt! Kändes kul att få lite tid med bara tjejerna och att det skulle få göra något som det inte gör så ofta.
 
 
   
                                                     
 
 
 
Vi hade en väldigt rolig dag! Vi såg en massa söta pingviner, Läskiga hajar, olika sorters fiskar - vissa fulare och konstigare än andra. Man kan inte förstå hur många olika djur och växter det egentligen finns i havet, helt fantastiskt!  It's the beautiful creation of God, FOR SURE! <3
 
 
 
 
                
 
                                                     "Cowfish" haha klockrent!
 
 
 
 
 
Dagen avslutades med dockteater och glass till alla barnen!
 
Hörs snart igen! / Julia
 
 


Kommentarer
Marlie - Akindofme

Hoppas allting är bra där borta! Snaaart är du väl hemma så jag får ge dig en stor kram! Jamila och jag har en julklapp till dig som väntar också! :)

Kram vännen! <3

2013-12-28 @ 00:51:03
URL: http://akindofme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

missfrykis.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Julia och är 22 år. Jag bor sedan ett år tillbaka i Umeå tillsammans med min sambo Robin och vår hund Pexs. Här kan du läsa om allt från vardagliga händelser till livet som socionomstudent.

RSS 2.0